Kapcsolat

+36 (1) 464-48-06

(üzenetrögzítő 0-24)

***

+36 (30) 407-5656

(üzenethagyás SMS)

***

 E-mail:

info@csereal.hu

--------------------------------

-ÜGYFÉLFOGADÁS:

Budapest VIII. Orczy út 6. 

II. emelet 211.

Tárgyaló: 206-os szoba

(Nagyvárad tér - SOTE mellett)

***

Előzetes időpontegyeztetés hétköznapokon:

10:00 és 18:00

között

(Ebédidő: 12:00-13:00)

***

Postázási cím:  

CSE-REAL Kft.

1089  Budapest, 

Orczy út 6. 2/211.

Látogató számláló

0
0
2
4
0
5
4

Társaságunk bemutatása

Cégbemutató

 

Társaságunk 2010 évben alakult, adott ingatlanfejlesztéshez kötődő feladatok ellátásának érdekében. Elsődlegesen a fejlesztési területen lévő épületekben található lakások kiürítését végeztük, melynek során a bentlakók részére kerestünk megfelelő lakásokat, és biztosítottuk számukra a megfelelő otthont, valamint rendeztük az ezzel  kapcsolatos jogi-, és hatósági ügyeket, bonyolítottuk a költöztetéseket.

A fejlesztési feladatok lezárulását követően a Társaság működése felfüggesztésre került, a tagok által végzett polgári feladatok elvégzésének érdekében.

A Társaság „felélesztése” 2014 júniusában kezdődött meg, melyet a tulajdonosi egyéni ambíciók kiteljesedése, és az ebből eredő polgári foglalkozás felszámolása tett lehetővé.

Professzionális lakáscsere szervezés

Társaságunk nem a klasszikus értelemben végzi ingatlanközvetítői tevékenységét, hiszen az ingatlanszektoron belül, az  önkormányzati bérlakások területére specializálódtunk. Tevékenységünket alapvetően önkormányzati bérlakások közötti, illetve önkormányzati bérlakások és magántulajdonú öröklakások közötti cseréi jellemzi, de közvetlen értékesítési feladatokat is ellátunk.

Jelentős számban foglalkozunk önkormányzati bérlakások ügyeinek rendezésével, az egyszerű műszaki ügyektől kezdve, a bérleti jogviszonyok, hátralékok rendezésén keresztül a speciális problémák megoldásáig. Mindezek mellett tanácsadói minőségünkben is fogadjuk a hozzánk forduló érdeklődőket.

 

Vállalásunk alapját az alábbi szempontok alkotják:

  • feladatellátáshoz szükséges szakirányú végzettségek
  • közel 30 éves ingatlan és vagyonkezelői tapasztalat,
  • több éves vagyongazdálkodó szervezeten belül közös képviseleti-, és (társasház)kezelői, illetve felügyeleti tevékenység végzése, több száz épület, és több ezer albetét vonatkozásában,
  • kiterjedt és megbízható szakipari kapcsolatok,
  • (köz)beszerzési ismeretek és gyakorlat,
  • sikeres pályázatok bonyolítása,
  • gazdasági és jogi háttér,
  • szükséges engedélyek és regisztrációk. 

 

Fő célunk, hogy munkavégzésünk során az egyéni szakmai ambíciók kiteljesedésén, valamint gazdaságos működésen túlmenően, olyan megbízható, kiegyensúlyozott szolgáltatást és szakértelmet biztosítsunk ügyfeleinknek, melyre nyugodtan támaszkodhatnak (akár problémás) ügyeiknek rendezése érdekében.

Amennyiben felkeltettük érdeklődésüket, úgy szükség esetén, a honlapon található elérhetőségeken tudják velünk felvenni a kapcsolatot, illetve tehetik fel kérdéseiket.

 

Megtisztelő figyelmüket köszönjük, jó böngészést kívánunk!

 

Hegedős János  - ingatlanügyi szaktanácsadó - ügyvezető                     

Hegedősné RáczGabriella       koordinátor - csereszervező  

                                                               

 

 

Honlap készítés