Tájékoztató felhívás

A koronavírus-járvány megfékezése közös ügyünk, amely mindenkitől erőfeszítést és együttműködést kíván. Ehhez kérjük szíves megértésüket és türelmüket, ennek megfelelően az alábbiak figyelembevételét is.

Ügyfélfogadási-, és kommunikációs protokoll - PREVENCIÓ

Egészség megőrzése, fertőzések elkerülése:

Az általános udvariasság szabályai nélkülözhetetlenek az üzleti életben is, ennek ellenére most mégis kerüljük a kézfogást. Alapos kézmosással, valamint kézfertőtlenítéssel is próbáljuk megakadályozni a vírusok további terjedését.

  • Amennyiben ügyfeleink is úgy ítélik meg, hogy szükségszerű az ingatlan keresés folyamatának megszakítása, a megbízási szerződés szüneteltetése, mindezeket kötelességünk ebben a bizonytalan időszakban tiszteletben tartani. Amennyiben mi észlelünk vagy tapasztalunk magunkon, környezetünkön gyanús jeleket, úgy azt az általános protokoll szerint kezeljük, és ennek megfelelően - lehetőségeink szerint - gondoskodunk alternatív kapcsolattartásról.

Telefon - Skype - Hangouts - Chat  

  • Az ingatlanok műszaki felméréseinek alkalmával, valamint az ingatlanok megtekintése/bemutatásakor lehetőleg csak a legfontosabb döntéshozók legyenek jelen. (Megértjük és eddig támogattuk, esetenként szorgalmaztuk is, hogy érdemi kisérő (házastárs, szülő stb.) vegyen részt a folyamatban, azonban gyakorta fordult elő, hogy „tömegesen” érkeztek az érdeklődői oldalról; adott esetben több gyermek, rokon és/vagy „mesterember” nézett körül az érintett lakásban. A jövőben egyértelműen kerüljük ezeket a szélsőséges, egyéb „veszélyeket” is magában hordozó szituációkat.
  • A korábbi gyakorlatot követve igyekszünk még jobban leszűkíteni azon telefonos érdeklődők körét, akik az előzetes tájékozódó beszélgetés során nem konkretizálják mondanivalójukat, csere vagy eladás/vételi szándékuk komolysága megkérdőjelezhető, vitatható.

Ezeket az ún. „ingatlanturistákat” igyekszünk kiszűrni még az előtt, mielőtt az adott ingatlan bérlője/tulajdonosa vagy akár mi, bárminemű hátrányt szenvednénk, akár az erre szánt idő, költség és nem utolsó sorban a hitelességünk vonatkozásában.

Mindannyiunk nyugalmának megtartásának elősegítése érdekében, a fent megfogalmazott időszakos és a - továbbiakban is megfontolandó jövőbeni - óvintézkedések mind az ügyfeleink számára, mind pedig irodánk hatékony működésében kulcsszerepet játszhatnak.

Megértését és segítő együttműködését köszönjük!

Hegedős János

ügyvezető igazgató